poniedziałek, 14 lipca 2014

WAŻNE ogłoszenie, prośba, miła informacja i krótka relacja z życia

    Hej, hej, hej!

Na początek parę spraw organizacyjnych, które tak kochacie <3 
Od jutra (14.7.14r.) do 25.07.14r. nie będę mogła dodawać postów z powodu wyjazdu!!! Więc następny rozdział nie pojawi się jak zwykle w poniedziałek, a w piątek. Wytrzymacie? ;) 

Druga sprawa (bardzo dla mnie ważna). Przypominam o konkursie! Przez następny tydzień będę leżeć na plaży i pewnie strasznie się nudzić. Chciałabym chociaż naszkicować parę sytuacji z opowiadania i zamieścić je tutaj, ale nie mogę!!! Musicie podać mi swoje pomysły na wygląd głównej bohaterki! Jak? Piszcie w komentarzach! Wstydzicie się? Możecie śmiało pisać na mój mail! 
Oto on: jagodziak605@gmail.com 
Wszystkie pretensje, niezadowolenia i żale również możecie przysyłać na ten adres! 
     LICZĘ NA WAS!!!

Trzecia rzecz nie należy już do spraw organizacyjnych. *Okrzyki radości*
Chciałam wam po prostu powiedzieć, że w 2. części Jaguar Blog Grand Prix blog uzyskał 7/10 punktów! Oby tak dalej! Trzymajcie kciuki, odwiedzajcie bloga, wysyłajcie znajomym! 

Poza tym mam nadzieję, że świetnie się bawicie ;) 
Przyznam, że ja genialnie. Czemu? Bo Metallica była w Polsce <3 Tak, byłam na koncercie!
 Ktoś z was jeszcze tam był? A może mieliśmy miejsca blisko siebie? ;o Piszcie!!! 

8 komentarzy:

  1. Skaaaaaaaaaaaandal ;x yuno był na mojej ulubionej kapeli a ja nie mogłem być ! grrrrrrrrrrr, teraz się wkurzyłem. :D Już cię nie lubię Julio, musimy sobie pogadać. Pozdrówka. Seb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ;-; Mogłeś zapakować się do torebki. Damska wszystko zmieści! Nie wkurzaj się T__T Już mnie znowu lubisz? C: Możemy pogadać ^^ Pozdrawiam
      Yuno

      Usuń
  2. Pewnie, zawsze cię lubiałem tylko biedronkowe wycieczki mnie tak męczą że nie raz jestem niedyspozycyjny.. :p Yuno, ty się wybierasz na wooda ? Bo jeśli nie to wiedz że ja jadę ^^ pogadamy ale nie tutaj ;p zapodam ci gg 8190890 jeśli używasz oczywiście ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli twoja damska torebka wszystko zmieści to ukradłaś torebkę Hermionie Granger! też skandal ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam projekt...ale nie wiem czy wpasuje się w twoje wyobrażenie postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz projekt spróbuj :)

      Usuń
    2. Nie doszedł do mnie żaden projekt. Został wysłany?

      Usuń