piątek, 20 czerwca 2014

Co? Jak? Kto? Po co?

                                      

  Witam wszystkich. Na samym początku chciałabym wyjaśnić dlaczego założyłam tego bloga. Zaczęło się pół roku temu, kiedy moja nauczycielka zgłosiła mnie do konkursu z polskiego. Zgodziłam się. Czemu? Nie miał żadnych ograniczeń! Ani do formy, ani fabuły, ani długości. Właśnie dlatego. Bo kocham wolność i pokazywanie tego co myślę! Pisałam i pisałam jak szalona. Nie wyrobiłam się w czasie i musiałam trochę skrócić moje opowiadanie, szybkie zakończenie. Wstęp mojego "dzieła" przeczytało kilka moich koleżanek i rodzice. Ale oni nigdy nie będą ze mną do końca szczerzy! ;) Chyba wszyscy wiemy o co chodzi. A więc gdzie mogłabym znaleźć prawdziwą opinię na temat tego co piszę? A może... blog? I właśnie w taki sposób jestem tutaj. Po co? Bo nie wiem czy to kontynuować! Można kochać, a nie umieć pisać. Chcę dowiedzieć się czy tylko to kocham czy mam może tam ziarenko talentu i powinnam je pielęgnować? A kim tak właściwie jestem? Skromną uczennicą z gimnazjum. Nie gimbusem! Fanka ciężkiego rocka i metalu. Dziewczyna zafascynowana Japonią. I właśnie o niej piszę.


O czym?

W skrócie. Kobieta wybiera się do Japonii nic o niej nie wiedząc. Spotyka przyjaciół, zmienia swoje życie, otwiera się na świat, jedzenie, ludzi i poszerza światopogląd. Co ją tam jeszcze czeka? Jakie przygody? Przeczytaj! ;)

3 komentarze:

  1. Witam!

    Chciałbym wyróżnić Twojego bloga i zaprosić Cię do udziału w Jaguar Blog Grand Prix. Twój blog weźmie udział w cyklu jako "rezerwowy" (od 2. do 10. części cyklu).
    Czyli będziesz stałym uczestnikiem i 9 razy Twój blog zostanie oceniony w skali 1-10.

    Zgadzasz się?
    Mam nadzieję, że tak! :))

    Serdecznie pozdrawiam. ;)



    http://bloggp.jimdo.com/
    blogowe.gp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnie się czyta, mam nadzieję że będzie tak dalej :) Będę często zaglądał. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że dalej będzie się podobać ;) Po to tu jestem! Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę! Serdecznie pozdrawiam i dziękuję

      Usuń